Flugfisket 2014

Flugfisket 2014

Kortis i Beiarn

Publicerad 2017-07-11 21:14:00 i Allmänt

Barbro, jag och KO drog till Beiarn idag.
Bor på Beiarns Värdshus i Moldjord. Hyfsat boende och mat. KO och jag har fiskat en repa på Strand. Jag hittade en fin innerkurva där det jag fick ett prdentligt hugg och jag såg två vak. Jag gav upp vid 20:00 och gjorde sällskap med Barbro och Indiska ädelstenar
istället för att stå i älven och regnet. KO fiskar till 24:00 och imorgon väcker jag honom med kaffe och smörgåsar kl 05:15. För vi SKA vara först på Storjord imorgon. Älven går på 100 m3 och det regnar....Imorgon ska det späregna hela dygnet. Så vi går väl se hur länge det går att fiska imorgon.
Lev väl vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela