Flugfisket 2014

Flugfisket 2014

14 påslag idag

Publicerad 2017-03-24 19:32:00 i Allmänt

Den är riktigt giftig, min lilla svarta minitub med lite prideglitter. 14 påslag idag varav 5 landade. De landade var mellan 0,8 och 1,2 kg.
Alla fick gå tillbaka, vem orkar rensa? Om jag tar en stor på morgonfisket imorgon så rensar jag den och tar den till Falun.
Annars har det ju varit några riktigt trevliga dagar här på Krondiket. Imorgon barnbarn (och deras päron)! Härliga tider, strålande tider!
Det är såhär ett pensionärsliv ska levas! Får se om det blir Älvkarleby eller Arvidsjaur på måndag....
Kommunalrådet och kommunchefen mailade och ville träffa mig på måndag för att efterhöra min åsikt om hur komma till rätta med kommunens allt sämre ekonomi.
Jag svarade att det har jag svaret på men jag tror det är säkrast att vi har en alternativ mötestid i slutet av veckan då jag inte säkert vet när jag återvänder till Arvidsjaur. Det kom genast en alternativ mötestid i slutet av veckan.....
Fiske prioriteras alltid före kommunens ekonomi!!!!

Lev väl vänner!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-03-25 06:49:53

Låter som att du har haft en härlig start på fiskesäsongen! Bröderna bärs startar säsongen med rödingpimpel om två helger
/Jonas

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela