Flugfisket 2014

Flugfisket 2014

Trögfiskat

Publicerad 2016-10-26 19:09:00 i Allmänt

Jag har inte känt ett liv på hela dagen! Åke hade två hugg på förmiddagen. Han drog efter lunch för han skulle skjutsa en liten dotter på basketträningen i kväll....
Tja... Imorgon åker jag till Falun för att umgås med mina barnbarn (och deras föräldrar). Jättekul! Ska fundera på vad jag ska laga för mat där.
Men jag har i alla fall återigen konstaterat att det är vid mycket få tillfällen som jag är lyckligare än när jag står utvadad i en älv med anadrom fisk och ett tvåhands flugspö i näven.
Nästa vecka ska jag boka en massa lax- och havsöringsfiskeveckor i Norge. Andra veckan i juli, fjärde veckan i augusti samt de nio dagarna i september fram till 14 sept när fisket stänger. Dessutom borde jag ju åka någon fler vecka - ska klura lite på det. Sen har vi ju Byskefisket och allt annat fiske!!!
Jag vet faktiskt inte om jag har tid att jobba halvtid.........
Lev väl era vällustingar!!!

Kommentarer

Postat av: Christer

Publicerad 2016-10-31 21:32:23

Ahhhh, så härlig säsong du haft! Grattis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela