Flugfisket 2014

Flugfisket 2014

Slutat räkna

Publicerad 2015-09-08 17:44:00 i Allmänt

Jag har slutat räkna påslagen eftersom jag får påslag hela tiden. Cyklade till översta poolen och det blev oräkneliga påslag. Landade två kilosfiskar som jag faktiskt rensade och frös ned.Om en månad ska jag ju hälsa på en tillfällig Oslobo som jag håller kär och som därtill gillar fisk.
Vänsterspey funkar fortfarande. Det belastar högerarmen minst.
Jag struntar i favvonacken då jag inte kan använda switchspöet utan tar tvåhands och vänsterspeyar övre Kvaelöyra (och kanske mittemot bänken) efter middagen som idag består av köttgryta gjord på älgstek.
Om ni undrar hur jag hinner laga alla goda måltider så får ni fortsätta med det.
Om ni undrar varför jag inte publicerar bilder får ni fortsätta med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela