Flugfisket 2014

Flugfisket 2014

Klass...?

Publicerad 2015-08-25 21:23:00 i Allmänt

Är det klass när jag får 6 påslag, två laxar och två havsöringar när alla andra blir helt utan ett liv?
Ja, det är det!!!!

På ett klass 6-7 switchspö Så jävla roligt!!!!

Morgonfisket på Kvaelöyra gav inget, inte heller Storjordfisket förutom två påslag (för mig).
Efter vår 4-timmarslunch i värmen gick jag ner efter Åke på Kvaelöyra. Där fiskade jag EFTER Åke och drog järnet med fisk! Fast han blev helt utan hugg!
Måste vara klass!!!!
Vi har ätit lax till middag. Under vår 4-timmarslunch diskuterade vi med många av mina gamla kamrater härifrån.
Till och med SnålBörje är här- men honom håller vi kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela