Flugfisket 2014

Flugfisket 2014

Tredje blanka dagen...

Publicerad 2017-07-06 20:22:00 i Allmänt

Har fiskat Storjord ytterst seriöst utan att känna ett liv. Kastar dock som en gud (dvs nästan som K-O). Mer folk i älven, mycket finnar. 10 kort av 15 möjliga sålda på Storjord idag.
Ledigt på K-O:s holme i förmiddags så jag började fiska där en stund. Sedan kom tre finnar med sina stora ryggsäckar ut på holmen och gjorde sig redo att ockupera. Jag visade mitt missnöje och drog när jag gjort repan. Någon mer repa där var inte att tänka på. Tre blanka dagar på raken, så kan det vara, och är ofta, med laxfisket.Men jag åker hit igen om några dagar med K-O och frun så får vi se hur det går då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela